Alla inlägg under april 2020

Av ann-sofie BÄCKSTRÖM - 8 april 2020 10:30

Hejsan jag har lite funderingar, vad gör ni för att hålla er friska i dessa tider som råder nu?

 

Jag själv dricker kosttillskott som jobbar på cellnivå och jag är så glad och tacksam för att jag kommit i kontakt med detta kosttillskott som inte bara gör underverk utan dessutom är gott. Jag längtar verkligen till morgonen när jag skall få dricka min morgondrink och även till kvällen när jag dricker min kvälls drink med vitaminer och mineraler som gör att kroppen återhämta sig under natten och jag sover vergligen gott när jag druckit den. Till och med min aktiva son som annars sover dåligt dricker kvällsdrinken nu och till och med ber om den ibland för att han sover bättre.

 

Jag har blivit bättre i min fibromyalgi och min ansiktsförlamning och är piggare och mer klar i huvudet. Detta är en fantastisk kännsla som jag önskar att alla fick känna, min kropp har börjat leva igen och det känns fantastiskt.  Och vem skulle inte vilja må fantastiskt? Jag blir inte förkyld på samma sätt längre och skulle jag få ont i halsen så försvinner det på ett par dagar. Min tarm jobbar mycket bättre och en glad tarm gör kroppen glad.

 

I denna arbetskris som råder när färre och färre inte kan åka till sina jobb så finns det möjlighet att jobba hemmifrån med ett underbart företag och med superhärliga produkter. Det finns all möjlighet att få vara sin egen chef och jobba med produkter som verkligen kan förändra ditt liv.

 

ha det gott och ta hand om varandra och glöm inte att komentera. :) 

 

 

 

 
What do you want to do ?
New mail
 
What do you want to do ?
New mail
Ovido - Quiz & Flashcards