Direktlänk till inlägg 7 december 2019

Detta kosttillskott är fantastiskt

Av ann-sofie BÄCKSTRÖM - 7 december 2019 00:11





Det är natten till lördagen den 7/12- 2019. I torsdags va jag med en granne  på en föreläsning om detta kosttillskott som jag druckit i 4 1/2 månad och jag kan säga det att jag skulle inte orka fokusera och hålla igång som jag gör idag och känna ett sådant lugn om inte jag skulle dricka detta. Jag var totalt slut i både kropp och själ efter drygt 7 år i en vårdnadstvist.

 

Det här kanske låter flummigt, så tyckte jag väl också i början. Men nu när jag har drukit det i drygt 4 månader vill jag inte vara utan det.

 

Denna produkt heter Fitline och PM- internationel startade i Tyskland och grundades 1993 av Rolf Sorg. Detta familjeägda företag har bland annat tagit emot TOPP 100 bland medelstora företag i tyskland 11 gånger genom att sälja sina högkvalitativaprodukter värden över.

 

PM-international är ett av värdens största direktförsäljnins företag inom hälsa och skönhet. Dom erbjuder högkvalitativa kosttillskott (Fitline) i över 35 länder.

 

Hälsa, skönhet, välmående och bevarad vitalitet, vem vill inte ha det?

 

Deras högkvalitativa produkter stöds av NTC ( Närings transport konseptet) vilket betyder en högre biotillänglighet vid upptag av näringsämnen och transporterar näringsämnena på cellnivå exakt dit dom behövs.

 

Både hobby och elitdrottare har lärt sig att dra nytta av Fitlines fördelar. Kosttillskotten hjälper dem att kunna fortsätta prestera på en hög nivå.

 

Det jag började dricka kallas för optimalsetet och är grunden av kosttillskottet. Sen finns det fler produkter man kan läga till eftersom men man börjar alltid med optimalsättet. Optimalsettet innehåller  basic, activize och restorate. Och då undrar ni säkert vad innehåller detta?

 

Detta är ett kostillskott som jobbar på cellnivå med en upptanings förmåga på 97% genom NTC på ett par minuter.

Kroppen tillförs 1,4 kg giftfri frukt och grönt, antioxidanter, mineraler och alla vitaminer . Allt som våra kroppar behöver och som vi får i oss för lite av.

Inga konstiga saker utan bara naturliga saker som kroppen inte kan tillgodose tillräckligt via mat, fruk o grönt lika bra längre i vårat modärna sätt att leva.

 

Den här gången vart det en beskrivning av företaget och produkten  men jag kommer att berätta om mina upplevelser/ förbättringar som ja har fått av den här produkten på drt 4 månader. Detta är ingen kvick fix utan jag har upptakt små ste i taget och jag är väldigt spänd på vad detta kosttillskott kan göra för mej med fibromalgi och överörlighet.

 

Vi hörs snart igen och va rädda om er.

 

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ann-sofie BÄCKSTRÖM - 15 december 2020 10:53

Hejsan! Nu har det hunnit bli 15 december  och fortfarande ingen snö i sikte. Har ni hunnit handla era julklappar än? Vad vore bättre än att ge sig själv lite bättre hälsa  i dessa mörka tider, kanske till någon du känner eller varför inte till ...

Av ann-sofie BÄCKSTRÖM - 6 december 2020 19:50

Hejsan idag är det den 6/12 och jag har satt en pepparkaksdeg för första gången på kanske tre år.  Men nu har jag hittat ett nytt recept som jag tror på och det skall bli spännande att  prova att baka med den i morgon. Jag brukar köpa pepparkakor...

Av ann-sofie BÄCKSTRÖM - 8 april 2020 10:30

Hejsan jag har lite funderingar, vad gör ni för att hålla er friska i dessa tider som råder nu?   Jag själv dricker kosttillskott som jobbar på cellnivå och jag är så glad och tacksam för att jag kommit i kontakt med detta kosttillskott som inte ...

Av ann-sofie BÄCKSTRÖM - 1 januari 2020 15:23

  Hejsan alla ni där ute, nu är det nytt år med nya möjligheter. Jag började min morgon som vanligt med min supergoda morgondrink som jag inte kan vara utan. Att vakna med att dricka den på morgonen är det bästa jag kan starta min morgon med 10...

Av ann-sofie BÄCKSTRÖM - 10 december 2019 16:51


Idag är det den 10/12.   När jag vaknade i morse kände jag mej lite hängig och nysig men jag jag tänkte jag går upp och tar min morgon drink så blir det säkert bättre och jag blir piggare och mer fokuserad. Men jag tror att under den här mörka ka...

Ovido - Quiz & Flashcards