Alla inlägg under januari 2020

Av ann-sofie BÄCKSTRÖM - 1 januari 2020 15:23

Hejsan alla ni där ute, nu är det nytt år med nya möjligheter.
Jag började min morgon som vanligt med min supergoda morgondrink som jag inte kan vara utan. Att vakna med att dricka den på morgonen är det bästa jag kan starta min morgon med 10 min innan frukost. Sen är jag redo för vad dagen har att erbjuda.
 
Jag hoppas att ni alla har haft den bra i jul och nyår och nu har vi ett vitt blad framför oss igen, vad skall vi fylla det här året med? Varför inte börja året med att följa med på en föreläsning här i Sundsvall som PM-international har där Markus Persson kommer och berättar om fitline produkterna och om affärsiden. 
Jag skulle väldigt gärna att ni följde med mej dit, jag va på en sådan föreläsning i december och det var en super härlig stämning och där Markus berättade om fitline produkterna och om affärsiden .
Jag vart så inspererad efter den föreläsningen i december och efter att ha druckit optimalsetet i 5 månader drygt att det här är något jag vill börja jobba med och vill erbjuda er att kunna göra det samma.
 
Vem vet vad som händer under året, vi kanske blir ett riktigt bra team som jobbar tillsammans och har roligt och mår riktigt bra. :) Det är vad ja hoppas på och vad kan vara bättre att börja året med om inte att må bra och jobba med trevliga arbetskamrater, jag känner på mej att det här året kommer att bli specielt.
 
Va rädda om varandra och er hälsa och ha det bäst bamsekramen.
 
What do you want to do ?
New mail

Ovido - Quiz & Flashcards